תנאים כלליים

מבוא

תנאי השימוש חלים על: 
קבוצת הקארה בע”מ, בן יהודה 53, תל אביב, ישראל.
טלפון הזמנות ומידע: 03-915-56-32
ח”פ: 515837862
ועל כל המשתמשים של האתר.
אתה משתמש בשירות הזמנת הכרטיסים לצאת. תנאי המכירה הכלליים החלים על שירות למכירה והזמנת כרטיסי הופעות הינם של לצאת.
לצאת פועלת כמתווך מטעם מארגנים / מפיקי מופעים ובשמם. כתוצאה מכך, תנאי המכירה הכלליים הללו חלים רק על שירותי מכירת כרטיסים ולא במופע או באירוע עצמו.
הכרטיסים הנמכרים באתר www.latset.co.il שמורים לאנשים פרטיים.

סעיף 1- מחיר ומספר מושבים

1. מחירי כרטיסים (ערך נקוב) מוצגים בשקלים כולל מע”מ. המחיר המופיע על קבלת ההזמנה הינו המחיר הכולל ששולם על ידי המזמין. אין אפשרות לשנות את המחיר ששולם על ידי המזמין ללא הסכמת מארגן ההופעה. מספר המקומות הכולל בהזמנות מצטברות לאדם אינו יכול להיות גדול ממספר המקומות שהוגדרו על-ידי המארגן בכל הקטגוריות וכברירת מחדל. אותו אדם אינו יכול לבצע מספר הזמנות במרווח זמן כדי לעקוף כלל זה.

1.2 ניתן להציע סוגים שונים של תעריפים בהתאם לאירועים.
לגבי תעריף קבוצתי, קיים מספר מקומות מינימלי שנקבע על ידי המארגן (לרוב בין 15 ל – 20, למעט חריגים).

1.3 ע”פ בקשת המארגנים, ישנם מופעים שתקבלו אישור הזמנה במקום הכרטיס. במקרה זה, יש להמיר את האישור הזמנה לכרטיס בכניסה לאולם, 30 דקות לפני תחילת המופע.

1.4 מספר המושבים לאדם לא יכול לעלות על:
– 15 לאותה הצגה.
– 20 להזמנה בכמה מופעים.
אלא אם כן צוין אחרת.

1.5 כל ההזמנות ישולמו בשקלים.

1.6 לצאת שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המחירים בכל עת, אך המוצרים יחויבו על בסיס המחירים שהיו בתוקף בעת רישום ההזמנות.

1.7 הכרטיסים למופעים נותרו רכושו של מארגן האירועים עד לגביית המחיר המלאה והסופית על ידי לצאת.

סעיף 2-זמינות

הזמנות להצגת כרטיסים מוצעות בזמן אמת.
בהקשר זה, השרת שלנו מעדכן בזמן אמת את הזמינות של הכרטיסים בזמן ההזמנה. 
עמוד ה”סל” מאפשר לך לבדוק שהמקומות שהוקצו לך הם לשביעות רצונך. 
אם המקומות אינם לשביעות רצונך, אתה יכול לבטל אותם על ידי לחיצה על סמל “X” בשורה המתאימה.

סעיף 3- מפות האולמות ומיקום המושבים

בהתאם לתצורת האולם והאירוע, יתכן ומוצעים לכם המקומות הבאים:
– מושבים ממוספרים.
– מושבים השייכים למספר קטגוריות, אשר נמצאים באזורים שונים באולם.
– מקומות חופשיים באולם.
במהלך הזמנתך, מקומות הישיבה מופיעים במפת האולם כאשר המושב פנוי. המיקום במפה זו מופיע באופן ברור, ככל האפשר. יחד עם זאת, המיקום עשוי להצביע על המושב באופן מדויק או על שטח האולם בו המושב שלך נמצא.
מפת האולם המוצג באתר שלנו להמחשה בלבד.

סעיף 4-הזמנה ותשלום

אנו מזכירים לך שאימות הזמנתך מחייב אותך להשלים את התשלום במחיר המצוין.
ביצוע תשלום יעשה על פי אמצעי התשלום שהתקבל באתר www.latset.co.il כפי שמפורט בסעיף “אמצעי תשלום”.
ניתן גם להזמין בטלפון: 03-915-56-32.
אנחנו גובים עמלה עבור הזמנות בטלפון.
לפי הפרשי הזמן בין תאריך ההזמנה לבין התאריך בו מתרחש האירוע, תינתן לך אפשרות לבחור בין אמצעי תשלום שונים.

4.1 אם האירוע מתקיים מעל חמישה ימים ממועד ההזמנה, אמצעי התשלום היחידים שיתקבלו הם: כרטיס אשראי או מזומן.

4.1.1 תשלום בכרטיס אשראי מאפשר לך להזמין את הכרטיסים באופן מקוון ומיידי. הכרטיסים המתקבלים לתשלום הזמנה הינם: ישראכרט, לאומיקארד, ויזה, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס.

סעיף 5-הבטחת התשלומים והנתונים

המידע והנתונים הנוגעים לך נחוצים לניהול ההזמנה שלך ולקשרינו המסחריים. המידע והנתונים האלה נשמרים גם למטרות אבטחה, על מנת לעמוד בהתחייבויות החוקיות והרגולטוריות וכדי לאפשר לנו לשפר ולהתאים אישית את השירותים שאנו מציעים ואת המידע שאנו שולחים אליך.
הם מאוחסנים בשני מאגרי מידע שונים:
– הנתונים נשמרים בחשבונך האישי על ידי לצאת: נתונים אלה מאפשרים לך להשלים את העסקה שלך. בנוסף, נתונים אלה, לאחר שנשמרו, מאפשרים לבצע עסקאות עתידיות במהירות רבה יותר.
– הנתונים מאוחסנים גם על ידי שרת ההזמנות המרכזי שלנו לכרטיסי מופע. הם מאפשרים לנו לשלוח לך את הכרטיסים שלך, וליצור איתך קשר, ככל האפשר, במקרה של ביטול או שינוי תאריך, לוח הזמנים או מקום ההצגה שעבורם רכשת מקומות ישיבה. כחלק מארגון המופע והזמנתך, יתכן ויועברו הנתונים למארגנים / מפיקים מטעמם אנו עובדים. על מנת לגשת לנתונים האישיים שלך שנשמרו על ידי לצאת, עליך פשוט לפנות אלינו באופן מקוון, בדף הקשר שלנו לציין את שמך המלא, כתובת ובמידת הצורך, את מספר הלקוח.
במהלך מילוי טופס ההרשמה, ייתכן שתקבל בדואר הטבות או הצעות מ- לצאת, מחברות השייכות ל קבוצת הקארה בע”מ. אם אתה לא מעוניין, עליך ללחוץ על הקישור מתחת להצעה בכל עת או לבקש מאיתנו לעשות זאת בדף הקשר שלנו.
לידיעתך, אנחנו רשאים להעביר את הנתונים לקבלן משנה לצורך ניהול שירות לקוחות.

סעיף 6- אישור הזמנה

רק קבלת אישור מ-לצאת באמצעות הדואר האלקטרוני שנמסר להשלמת העסקה, תיחשב כאישור על קבלת ההצעה לרכישה המבוקשת.
אנו מזמינים אותך לבדוק את הדואר האלקטרוני שלך ואת התיקיית ה”ספאם”.

סעיף 7 - אישור

כאשר אתה לוחץ על כפתור “ביצוע הזמנה” בסוף תהליך ההזמנה, בעמוד “תשלום”, בעצם הנך מאשר כי קראת את התקנון בעיון ובקפידה, אתה מסכים לתנאיו ומודע לכך שאלה יחייבו אותך.
הנתונים שנרשמו על ידי www.latset.co.il הם הוכחה לכל העסקאות בין לצאת לבין לקוחותיה.

סעיף 8 -קבלת הכרטיסים

8.1 קבלה בדוא”ל

8.1.1 על מנת לתת שירות יעיל ומהיר יותר, בחרנו בכרטיס אלקטרוני, “E-TICKET”. יחד עם הודעת האישור על ההזמנה שלך, תקבל גם הודעת דוא”ל נוספת עם הכרטיסים שלך. עליך להציג את תוכן הודעת הדוא”ל (ניתן להדפיס אותה) בעמדת קבלה.

8.1.2 תנאי הכרטיס הניתן להדפסה ביתית: ניתן להדפיס את הכרטיסים במדפסת רגילה. לכרטיס בר תוקף, עליך להדפיס את הכרטיס או הכרטיסים במצב דיוקן, על דף A4 לבן, ריק מלפנים ומאחור. כל מושב מגיע כרטיס בנפרד.

8.1.3 אבטחה: הכרטיסים שלנו בעלי קוד QR או ברקוד ייחודי. תוקף הכרטיסים נבדק ונרשם בכניסה באמצעות סורק. לא ניתן להתקבל בכניסה מספר פעמים עם אותו כרטיס. העתקת כרטיסים אסורה ולא תביא לך הטבה כלשהי. הראשון שהציג את הכרטיס יורשה להשתתף באירוע כאשר יש להניח שהינו המחזיק הלגיטימי של הכרטיס. אסור להעתיק, לשכפל או לזייף את הכרטיס בכל דרך שהיא, או להשתמש בו למטרות כאלה. נא לשמור את הכרטיס במקום בטוח. יש להשתמש רק בערוץ מכירות רשמי לרכישת הכרטיס. לעולם אל תקבל כרטיס שיציע לך זר, מכיוון שזה יכול להיות עותק.
המארגן רשאי לסרב כניסה לאירוע במקרה של מספר הדפסים, רפרודוקציות, עותקים או חיקויים של הכרטיס, כאשר הגישה לאירוע כבר הוענקה למחזיק הדפוס, העתקה או החיקוי של הכרטיס. המארגן אינו מחויב לאמת את זהותו של מציג הכרטיס הניתן להדפסה בבית כדי לאמת שהוא אכן רכש את הכרטיסים, או לאמת את האותנטיות של הכרטיס הניתן להדפסה בבית מפני שלא ניתן יהיה לזהות בצורה חד משמעית חיקוי או העתק של כרטיס במהלך בדיקת בכניסה לאירוע. אם מחזיק הכרטיס הניתן להדפסה ביתית נדחה מסיבה זו במהלך בקרת גישה, אין אפשרות לקבל החזר כספי.

8.1.4 שירות חדש עבורך: ניתן לבצע את הרכישה מהבית, ולקבל את הכרטיסים שלך בדוא”ל מיד אחרי השלמת ההזמנה. שירות זה דורש התפתחויות טכנולוגיות על מנת ליצור את הכרטיס שלך, ולספק את המידע הדרוש לכניסה לאירוע.

8.1.5 הכרטיסים הניתנים להדפסה זמינים בכל עת עד לתאריך האירוע באתר שלנו. 
על מנת למצוא אותם, עליך
- להזדהות. 
- להיכנס ל- “חשבון שלי”. 
- בשורה “הזמנות קודמות”; לחץ “ראה” מימין לשורת הפקודה.
– פירוט ההזמנה נמצא למטה. 
-ברגע שאתה רואה את הכרטיס שלך, לחץ על כפתור “הדפס את הכרטיס”
על רוכש הכרטיס לנקוט בכול אמצעי הזהירות הנדרשים על מנת לשמור על סודיות הסיסמה, למנוע כל שימוש על ידי צד שלישי לא מורשים או כל הפרה.

8.1.6 לצאת מסירה כל אחריות על חריגות שעלולות להתרחש במהלך ההזמנה, עיבוד או הדפסה של הכרטיס, או במקרה של אובדן, גניבה או שימוש בלתי חוקי בכרטיס להדפסה בבית, כל עוד לא נגרם על ידיה במכוון או כתוצאה מרשלנות. לא ניתן לקבל עותק נוסף, תעודה או זיכרון דברים, מכל סוג שהוא, מלבד הכרטיס ההתחלתי היחיד הניתן להדפסה על-ידי הלקוח.
במקרה של ביטול האירוע, כאשר נרכשו כרטיסים להדפסה ביתית, החזר התשלום יתבצע באופן אוטומטי עבור הרוכש בלבד. הזכות להחזר היא בלעדית של רוכש הכרטיסים ולא ניתנת להעברה.

סעיף 9-ביטולים, החזרים ושימוש

9.1 החזרים
באפשרותך לבטל את רכישת הכרטיס על-ידי שליחת הודעה לסוכנות המכירות של הכרטיסים ו/או לאתר האינטרנט שממנו נרכש הכרטיס , תוך 14 ימים מיום הביצוע של העסקה ובתנאי שהביטול נעשה לא יאוחר מ -7 ימי עסקים לפני תאריך המופע. כמו כן, תהיה זכאי להחזר בגובה עלות הכרטיס בלבד, ולאחר ניכוי “דמי טיפול” ודמי ביטול לפי שווי 5% ממחיר הכרטיס או 100 ₪ (הנמוך ביניהם) . לא ניתן לבטל עסקה של רכישת כרטיסים בתוך 7 ימי עסקים לפני ההצגה או האירוע ואין אפשרות לבטל אם חלפו שבועיים מתאריך הרכישה.
אזהרה: כל אפשרות תינתן עבור כרטיס אחד בלבד (כך שיהיה עליך להזמין מספר כרטיסים בהתאם לאפשרויות) וההחזר ייעשה רק אם הביטול יתרחש יותר משעה אחת לפני ההופעה.

9.2 לא ניתן לקבל החזר או החלפה על כרטיס להצגה במקרה של אובדן או גניבה, , אלא במקרה של ביטול הופעה. במקרה של ביטול המופע, יוחזר רק מחיר הכרטיס. החזר זה יינתן עבור הרוכש המקורי. בכל מקרה, לא ניתן יהיה לקבל החזר או פיצוי על עמלות מכל סוג.
כרטיס אינו יכול להיות מיושן במחיר גבוה יותר מאשר המחיר המופיע בחלק הקדמי של הכרטיס.
לא ניתן להנפיק העתק של כרטיס אפילו במקרה של אובדן או גניבה.
במהלך הבדיקה בכניסה למקום האירוע, ניתן לבקש מסמכי זיהוי עם תמונה בתוקף לבדיקת התאמה לשם הרשום על הכרטיס.

9.3 האירועים מתרחשים תחת אחריותו הבלעדית של המארגן .לצאת מסיר כל אחריות.

9.4 במקרה של ביטול או השינוי של התאריך, לוח הזמנים או מקום של המופע, אתה מסכים כי www.latset.co.il ישתמש בפרטי ההתקשרות שהזנת במהלך ההזמנה כדי ליידע אותך בשינוי ומה עליך לעשות. בכל מקרה, אנו מזמינים אותך לבצע בדיקה חוזרת באתר שלנו כ- 24 שעות לפני האירוע ולוודא שהוא מתקיים כמתוכנן ללא שינוי.

סעיף 10-שירות לקוחות ומעקב אחר הזמנות

עבור כל מידע או שאלה, שירות הלקוחות שלנו זמין:
טלפון: 03-915-56-32
טופס דוא”ל: דף קשר
אתה יכול גם, בכל עת, לעקוב אחר הסטטוס של ההזמנה שלך להופעות, באינטרנט באתר שלנו: www.latset.co.il בתפריט “החשבון שלי ” ואז לבדוק בסעיף “ההזמנות שלי”.

סעיף 11- דין וסמכות שיפוט

על תקנון זה יחולו הוראות הדין במדינת ישראל.
עבור כל תלונה ניתן לפנות לשירות לקוחות בפרטי הקשר המוזכרים בסעיף 10 לתקנון זה.
לבית המשפט המוסמך בישראל סמכות ייחודית לדון בכל סכסוך בין הצדדים בקשר להסכם זה ו/או הנובע ממנו.

לצאת © 2018 כל הזכויות שמורות