שאלות נפוצות

הזמנה

אם המופע שאתם מחפשים לא מופיע בדף הבית אתם יכולים:
א. להשתמש בזכוכית מגדלת (חיפוש) ולבצע חיפוש לפי תאריך ,סוג מופע , מיקום או עיר .
ב. לעיין באתר ולחפש לפי סוג מופע הרצוי לכם .
ג. לעיין באתר ל « לוח שנה » לחיפוש לפי מיקום או תקופה .
ד. לעיין באתר ל « לוח שנה » לחיפוש לפי תאריך .
ה. ואז בחרו במופע שמעניין אתכם.

לאחר שמצאתם את המופע הרצוי , תראו על הדף : מודעה המופע ,מושבים פנויים( אם יש אפשרות לבחירה ) למופע ומחירים .
לאחר מכן תבחרו את המושבים המתאימים לכם ,ואז לחצו על « הזמן עכשיו  ».
להמשך הזמנה , הזן שם משתמש אם אתם עדיין לא יצרת חשבון, לראשונה צרו חשבון על ידי מילוי כל השדות הדרושים.

תכנית אולם מאפשר לכם לראות את המושבים הרצויים באופן חזותי. בזמן הזמנה , אליכם לבחור את המושבים הרצויים לקניה . אלו יהו מסומנים על תכנית האולם אלה אם כן המיקום חופשי. המושבים פנויים יהיו מסומנים בצבע מסוים (ראו הסבר ). אם המושבים לא מתאימים לכם,יהיה לכם אפשרות לשנות מיקום עד לביצוע תשלום בסיום הזמנה .

יש לכם 15 דקות בין בחירה מושב לבין אישור תשלום . אם אתם עוברים את הזמן, המושבים יבוטלו ויחזרו לזמינים.

באתר שלנו , רק כרטיסי אשראי מאפשרים הזמנה . מקבלים כרטיסים מסוג : ויזה ,מסטר קארד , ישרכארט , לאומי קארד. התשלום מאפשר הזמנה סופית ונותן אישור מיקום מושבים .

לאחר סיום הזמנה תקבלו מספר אישור הזמנה . זמן קצר לאחר מכן תקבלו סיכום הזמנה במייל. אתם יכולים גם לראות את המזמנה בחשבון האישי בקטגוריה « הזמנות שלי  ».
אם יש לכם ספק כלשהו אל תהססו לפנות לשירות הלקוחות שלנו דרך הטלפון או מייל, על הדף קשר שלנו.

הזמנה הכן סופית ולא ניתן להחלפה אלא אם כן מופע יתבטל ,החזר כספי יבצע על ידי תנאים של הגנת הצרכן:
ביטול עסקת רכישת כרטיסי כניסה שנעשתה באמצעות האתר ניתן לעשות תוך 14 (ארבעה עשר) יום מיום ביצוע העסקה ולא יאוחר מ- 7 (שבעה) ימי עסקים שקודם לאירוע, ובכפוף לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע”א 2010 בדבר ביטול עסקה (להלן: “התקנות”) כפי שיהיו ידועות ביום ביצוע העסקה. במועד ביטול העסקה ע”י הרוכש יזוכה כרטיס האשראי שבו בוצעה עסקת הרכישה בסך דמי הרכישה ובהפחתת סך השווה ל % 5 מערך העסקה או לפי הקבוע בתקנות הנמוך מבינהם.

סטטוס הזמנה

קודם כל ,ודאו את סטטוס הזמנה בקטגוריה « חשבון שלי  ».
אם לא מופיע שם ההזמנה , צרו קשר עם שירות לקוחות דרך הטלפון או במייל על הדף קשר שלנו.

אם הודעה של שגיאה מופיע בסוף הזמנה , ודאו את הנתונים ובמיוחד את תוקף הכרטיס אשראי . אל תהססו ליצור קשר עם שירות לקוחות בטלפון על הדף קשר שלנו.

תוכלו לעקוב אחרי הזמנות שלכם בקטגוריה « חשבון שלי » ותבחרו ב « הזמנות שלי ».

השגת כרטיסים למופע

יחד עם מייל של אישור הזמנה , תקבלו מייל שני עם הכרטיסים שלכם בפורמט PDF להדפסה, וניתן להגיש אותם בכניסה למופע.
תוכלו גם להדפיס את הכרטיסים דרך האתר שלנו ב« חשבון שלי » בקטגוריה « הזמנות שלי » ולחצו בכדי לראות את הזמנה. בסוף דף תוכלו ללחוץ על « הורד כרטיס ».
כדי להיות מאושר , דף הדפסה צריכה להיות פורטרט גם אם זה לכרטיס אחד או כמה , דף A4 , ריקה משני הצדדים .
לכל מושב שולם תואם כרטיס.

ראשית יש לבדוק בתיקיות המייל השונות (דואר זבל / ספאם) ואז לוודא בחשבון שלכם ב  « הזמנות שלי » שם אמור להיות רשום « סוף ».
אם עדיין לא מופיע כרטיסים או סטטוס אחר , צרו קשר בטלפון או במייל לשירות לקוחות דרך דף קשר שלנו .

מופע בוטל או נדחה

במקרה של ביטול מופע , אין עליכם לעשות כלום,סכום הכרטיסים יוחזר עד מועד אחרון שנקבע על ידי המפיק (בדרך כלל, עד חודש לאחר המועד בו הייתה אמורה להתקיים המופע) .

צרו קשר עם שירות לקוחות בטלפון או במייל דרך הדף קשר שלנו . נודיע לכם על תוקף כרטיסים למועד חדש . אם הכרטיסים אינם תקפים למועד הדחייה, תקבלו החזר על פי השיטות שתוארו לעיל.
אם הכרטיסים בתוקף לתאריך החדש אך אינכם מעוניינים להגיע בתאריך זה, תקבלו החזר על הכרטיסים לפי מועד האחרון שנקבע על ידי המפיק ובהתאם לנהלים המתוארים לעיל.

לצאת משרד כרטיסים: תמיד לרשותך

באמצעות הטלפון

  • 03-915-56-32
  • 09:00 – 19:00 בימים א’-ה.
  • בשעות 09:00 – 15:00 ביום שישי.

נקודות מכירה

  • 53 בן יהודה – תל אביב.
  • 4 עוזי חיטמן – אשדוד.
  • כל אמצעי התשלום.

לצאת © 2018 כל הזכויות שמורות